نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

نقاشی ساختمان طرح دار

نقاشی ساختمان طرح دار
نقاشی ساختمان طرح دار

نقاشی ساختمان طرح دار در اصطلاح نوعی از رنگ آمیزی دیوار ها و سقف های خانه و آپارتمانها و ادارات و مدارس و …. می باشد که دیوارها و سقف ها از حالت ساده و تک رنگ بودن در می آیند . این امر با روش ها و متد های نوینی امروزه انجام می شود که برخی از آنها به نوع رنگ ، مرتبط است مانند رنگهای مولتی کار و رنگهای متالیک و برخی دیگر به کمک ابزارهای خاصی اجرا می شوند. در این نوشتار شما را بطور کامل با نقاشی ساختمان طرح دار آشنا می کنیم :

قیمت رنگ روغن ساختمان

طرح‌های جدید رنگ آمیزی ساختمان همراه با عکس( نقاشی ساختمان جدید)

نقاشی ساختمان طرح دار با رنگهای مولتی کالر

رنگهای مولتی کار بصورت اسپری احرا می شوند و دارای کاتالوگ در طیفهای مختلف رنگی هستند. این رنگها در خودم دو تا سه فام رنگی را دارند که هر کدام غلظتهای خود را دارند جوری که پس از پاشش ، شما در دیوار سه مدل رنگ اجرا می شوند. از مزایای این رنگها استحکام و دوام زیاد آن و قابلیت شسشتو بودن آنهاست . البته نوع اجرای این رنگها بسیار بسیار در فواید آن اثر گذار است .

رنگ‌آمیزی ساختمان متالیک

رنگ‌های متالیک ایده آل فضاهای مدرن و لوکس هستند. این رنگ‌ها روی دیوار ظاهری فلز مانند به وجود می‌آورند البته بهتر است در بخش محدودی از دیوارها استفاده شود تا جلوه خاص خود را داشته باشد.

تکنیک پاششی

تکنیک پاششی و رقیق کردن رنگ با آب از طرح‌های جدید رنگ آمیزی منزل به‌خصوص دیوارهای سالن پذیرایی است. با این روش سطح رنگ شده مانند طرح سنگ مرمر می‌شود. گاهی این روش را روی بوم نقاشی اجرا می‌کنند و پس از خشک شدن روی دیوار مورد نظر می‌چسبانند که طرحی شبیه کاغذدیواری به دست می‌آید.

رنگ سایه روشن

روش رنگ‌آمیزی سایه روشن روشی کاملاً مدرن برای رنگ‌آمیزی و تغییر حال و هوای خانه است. در این روش رنگ‌آمیزی طیف رنگی به وجود می‌آید. به صورتی از پایین دیوار به سمت بالا از شدت تیرگی رنگ کاسته می‌شود. این‌که این طیف رنگی بدون مرز باشد یا مرز مشخصی داشته باشد به سلیقه خودتان بستگی دارد.

  نقاشی ساختمان نیاوران

رنگ آمیزی ساختمان با اکلیل

رنگ‌آمیزی دیوارهای منزل با اکلیل یکی روش‌های ابتکاری است که سبب زیبایی و درخشانی منزل شما خواهد شد. با این کار تغییر دکوراسیونی فوق‌العاده‌ای به‌خصوص در سالن پذیرایی شاهد خواهید بود. اکلیل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را از رنگ فروشی ها بخرید.

روش بافت‌دار کردن

این روش به مدل‌های مختلفی قابل اجرا است. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای به دست آوردن خمیری نسبتاً شل که در بافت‌دار کردن دیوار استفاده شود.

استفاده از الگوها در رنگ آمیزی ساختمان

با استفاده از الگو می‌توانید به نقاشی‌های دیوار عمق بدهد و ساده‌ترین دیوارها را به جذاب‌ترین نقطه‌ هر خانه‌ای تبدیل کند. پرکاربردترین الگوهای مورد استفاده در طراحی داخلی با استفاده از ترکیب هوشمندانه‌‎ خطوط، اشکال هندسی، بافت و رنگ به دست می‌آیند.

 روش استنسیل

از تکنیک استنسیل می‌توانید برای دیوارهای سالن پذیرایی و اتاق خواب استفاده کنید. برای این کار فقط کافی است طرح مورد نظرتان را به صورت شابلون آماده کنید. آن را روی دیوار قرار دهید و با قلم‌مو یا غلتک روی آن کشیده و پس از خشک شدن شابلون را از دیوار جدا کنید. از طرح‌های رسمی‌تر برای سالن و از طرح‌های فانتزی می‌توانید در اتاق خواب استفاده کنید. طرح‌های کودکانه هم مناسب اتاق خواب کودک است.

رنگ آمیزی ساختمان راه‌راه

نوارهای رنگی هیچ گاه از مد نمی‌افتند و در عین حال روش‌ها و رنگ‌های متعددی برای ترکیب با آن‌ها وجود دارد که متناسب با سلیقه و دکوراسیون شما انتخاب می‌شوند. این نوارها می‌توانند باریک، پهن یا نازک بوده و حس و حال متفاوتی را در فضا به وجود بیاورند. بر اساس آنچه که در عکس می‌بینید، از خطوط افقی برای طولانی‌تر نشان دادن دیوارها و از خطوط عمودی برای بلندتر نشان دادنشان استفاده می‌شود.

  رنگ آمیزی و نقاشی پلاستیک ساختمان

برای سقف هم می‌توانید از راه راه استفاده کنید؛ اما دقت داشته باشید که نوع عمودی، افقی و مورب بودن خطوط می‌توانند نتایج متفاوتی را به وجود بیاورند. اگر می‌خواهید سالن شما به صورت طولانی‌تر به نظر برسد، خطوط سقف را در همان راستا می‌کشید و اگر بخواهید کمی آن را کوچک‌تر نشان دهید این خطوط به موازات عرض سالن قرار می‌گیرند.

رنگ‌آمیزی دیوار با اسفنج

در این روش رنگ‌آمیزی از اسفنج به جای قلم‌مو برای رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. معمولاً رنگ را با یک اسفنج روی دیوار می‌زنند و بعد با اسفنجی دیگری سطح را صاف می‌کنند. اگر از طیف‌های مختلف رنگ استفاده کنید، به کار نهایی خود عمقی ظریف و نامحسوس می‌بخشید.

رنگ آمیزی ساختمان با پارچه

مانند روش رنگ‌آمیزی با اسفنج، در این روش به جای قلم‌مو از پارچه استفاده می‌شود و با این کار به راحتی بافت و نقش به وجود می‌آید. این روش بیش‌تر برای سبک‌های کلاسیک مناسب خواهد بود. می توانید از پارچه برای رنگ‌برداری استفاده کنید و بافتی زیبا به وجود آورید. برای این کار ابتدا دیوار رنگ می‌شود و بعد توسط پارچه رنگ آن برداشته می‌شد و طرح به وجود می‌آید.

رنگ‌برداری با نایلون

بعد از رنگ‌آمیزی دیوار، یک قطعه نایلون مچاله شده را روی دیوار قرار داده و صبر کنید و سپس آن را از دیوار جدا کنید. در این طرح جدید رنگ آمیزی ساختمان به نظر می‌رسد روی دیوار خود از شیوه کهنه‌کاری (پتینه) استفاده کرده‌اید.

رنگ‌آمیزی خال‌خالی

این طرح به راحتی با استفاده از دایره‌های کوچک و بزرگ خلق می‌شود و به‌خصوص برای اتاق کودک مناسب است. می‌تواند دایره‌ها را به صورت پراکنده و نامنظم رنگ آمیزی کنید و یا اندازه‌های بزرگ و کوچک را در کنار هم بنشانید. این کار جذابیت بصری بیش‌تری را به وجود می‌آورد.

  نقاشی ساختمان الهیه

چاپ به وسیله مُهر

از طرح‌های جدید رنگ آمیزی ساختمان چاپ با مهر است. معمولاً برای این روش مهرهایی از جنس پلاستیک مخصوص با طرح دلخواه ساخته شده و از آن برای رنگ آمیزی منزل استفاده می‌کنند. بسته به طرح مهر می‌توان از آن برای سالن پذیرایی یا اتاق خواب و اتاق کودک استفاده کرد.

رنگ آمیزی ساختمان با غلتک‌های طرح دار

غلتک‌های طرح دار یکی از گزینه‌های ساده ایست که به خوبی می‌توانید از آن برای تغییر ظاهر دیوار‌های خود استفاده کنید. همان‌طور این غلتک‌ها را می‌توانید با طرح‌های مختلف از فروشگاه‌ها خریداری کنید.

رنگ آمیزی ساختمان با طرح گچ کاری

در این روش با کاردک مقداری گچ روی دیوار پخش می‌کنند تا بافت ایجاد شود و بعد روی این بافت را رنگ‌آمیزی می‌کنند.

رنگ آمیزی دیوار با طرح لوزی

با خطوط شکسته می‌توانید الگوهای مختلفی به وجود آورید. یکی از آن‌ها طرح لوزی است. از این طرح جدید رنگ‌آمیزی منزل می‌توانید برای آشپزخانه یا اتاق خواب استفاده کنید. ترکیب رنگ هم بستگی به سلیقه خودتان دارد.

طرح‌های جدید رنگ‌آمیزی اتاق کودکان

استفاده از طرح‌های ساده اما زیبا که با نقاشی روی دیوار ساخته می‌شوند، می‌توانند دیوار اتاق خواب کودک شما را به یک نقاشی زیبا و خواستنی تبدیل کنند. در نقاشی اتاق خواب کودک می‌توانید از کوه، درخت، ابر، آسمان، هواپیما، بالن، پرنده یا هر چیزی که فرزندتان به آن علاقه دارد استفاده کنید.

برای سقف اتاق خواب کودک هم طرح‌های جدید رنگ آمیزی وجود دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید. طرح دار کردن سقف، ست کردن رنگ سقف با دکوراسیون اتاق، کناف سقف و استفاده از سقف‌های کاذب؛ از طرح‌های جدید رنگ‌آمیزی سقف هستند که هم در سالن پذیرایی و نشیمن و هم در اتاق خواب‌ها قابل اجرا هستند.

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *