نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

قیمت رنگ روغن ساختمان

قیمت رنگ روغن ساختمان
قیمت رنگ روغن ساختمان

قیمت رنگ روغن ساختمان : اگر دنبال نقاشی ساختمان روغنی باشید مهمترین فاکتوری که برای شما اهمیت پیدا می کند قیمت انجام آن هست که این خود به دو بخش تقسیم می گردد : 1- قیمت خود رنگ روغنی ساختمان 2- قیمت اجرای آن.

نقاشی ساختمان مدرن با خلاقیت هنری

قیمت رنگ روغن ساختمان چقدر است؟

رنگهای روغنی ساختمان دارای برند و مارکهای مختلفی هستند که در ایران کارخانه های زیادی هست که تولید رنگ روغنی می کنند و بازار فروش دارند. که اکثرا مردم با رنگهای هادی و سحر و هاویلوکس بیشتر آشنایی دارند چون از قدیمی ها بشمار می روند . البته رنگهای ساختمانی دیگری که شاید کیفیتشان از این رنگها کمتر نباشد که هیچ بهتر هم باشد وجود دارد . رنگهای صادراتی که نقاشان حرفه ای آنها را خیلی خوب می شناسند.

اما قیمت این رنگهای ساختمانی در چه رنجی است ؟ با توجه به زمانی که این مقاله را می نویسم(آبان 1398) قیمتهای رنگهای روغنی برندهای مختلف و با کیفیت از گالنی 85هزار تومان شروع می شود تا صد و سی هزار تومان. این اختلاف قیمت سی هزارتومان بیتشر به خاطر مات بودن یا براق بودن رنگهاست.(نوسان دلار هم هست البته) رنگهای براق بخاطر رزین براق کننده ای که دارند گرانتر هستند.

در تیرماه رنگ فروشی های عمده قیمت گالن رنگ روغنی را 110 هزار تومان – 120 هزار تومان

قیمت اجرای رنگ روغنی ساختمان چقدر است؟

قیمتهای اجرای نقاشی ساختمان در هر شهری متفاوت است . یعنی امروزه اتحادیه های کارگری در هر شهر دارای انجمن های صنفی هستند که این قیمتها در انجا تعیین تکلیف می شوند . اما متاسفانه یا خوشبختانه این قیمتها یا اجرا نمی شوند یا هم توان اجرا شدن ندارند. علت این هم بر میگردد به تعدد قیمتها و کیفیت انجام کار که معمولا ما مردم ایران زمین دنبال کیفیت خوب با ارزانترین قیمتها هستیم برای همین کار را به کمترین قیمت می دهیم. که این امر نهادینه شده را می توانید در لایه های سیستم اداری کشور و مزایده هایی که هست مشاهده کنید. حالا چرا این مدلی هست دیگر خارج از مبحث ماست!!!

نقاش ساختمان درجه یک توهمی واقعی

قیمت اجرای نقاشی رنگ روغن از متری ده هزار تومان هست تا متری 20 هزار تومان. در واقع اگر کاری گچ باشد مستفیم رنگ روغن نمی گیرد و نیاز به روغن زیر کار و بتونه ماستیک و رنگ های آستری متعددی است . که همه اینها هزینه بر هستند و هر چقدر این زیرکاری تعدادش بیشتر باشد هزینه هم بیشتر می شود. والبته کیفیت کار و ماندگاری کار هم بیشتر می شود.

نحوه محاسبه متراژ در تعیین نرخ

خب همانطور که گفتیم قیمتها متری هستند یعنی متر مربع. اما انتظار نداشته باشید که شما یک دیواری سه متری دارین(حدود 10 متر مربع) نقاش ساختمانی برایتان با صد هزار تومان رنگش کند. این قیمت گذاری متراژها برای حداقل صد متر مربع به بالاست . پس اگر دربی دارین یا دیواری به متراژ آن توجه نکنید. باید آنرا با نقاشتان درمیان بگذارید تا با توجه به زمانی که می گذارد برایتان براورد هزینه کند.

اما برای تعیین متراژ یک واحد ساختمان ، معمولا به این طریق هست که متراژ زیربنا را سه برابر می کنند تا متراژ حدودی ساختمان مشخص گردد.

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *