نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

قیمت نقاشی راه پله ساختمان

قیمت نقاشی راه پله ساختمان
قیمت نقاشی راه پله ساختمان

قیمت نقاشی راه پله ساختمان با توجه به ابعاد مختلف راه پله ها برای هر راه پله ای مجزا حساب می شود . حتی درا راه پله های مشابه ، تغییر اندازه پاگرد راه پله متراژهای متفاوتی را را به همراه خواهد داشت . در حالت کلی دو نوع مدل قیمت در نقاشی راه پله ساختمان وجود دارد .

نقاشی ساختمان متری چند

قیمت نقاشی راه پله ساختمان بصورت متراژ

در این مدل ، نقاش ساختمان برای بازدید به محل می رود و متراژ محل را انجام می دهد و قیمت کار را در می اورد. البته این نوع متراژ برای ساختمانهایی که راه پله های بزرگی دارند انجام می شود زیرا که برای راه پله های کوچک ممکن است از روش دوم که در ادامه توضیح خواهم داد استفاده کرد.

قیمت نقاشی راه پله ساختمان بصورت چکی

راه پله هایی یک تا 4 طبقه با پاگردهای کوجک ، معمولا از روش دوم استفاده می شود . یعنی نقاش به محال مراجعه می کند و با توجه به میزان خرابی ، نوع رنگ انتخابی ، قیمت را بصورت چکی ارایه می دهد . حتی اگر راه پله ، دارای نرده هم باشد آن هم بصورت جداگانه قیمت گذاری می شود .

جه نوع رنگی مناسب راه پله ها است ؟

راه پله ها دارای سه جز اصلی هستند که دیوار و سقف و نردها شامل آنها می شود. با توجه به میزان هزینه ای که ساکنین آپارتمانها ، متقبل می شوند نوع رنگ را مشخص می کنند. اگر دیوارها گچ یا رنگ شده باشد می تواند از کنتکس و رولکس و رنگهای معمولی روعنی و اکریلیک استفاده کرد .

  نقاشی ساختمان منطقه 9 تهران

چه فام رنگی مناسب راه پله هاست ؟

راه پله های عمومی را معمولا رنگهای سرد و خنثی رنگ می کنند که مورد پسند عموم ساکنین آپارتمان است . اما اگر راه پله ای در واحد های دوبلکس و ویلایی دارید می توانید از رنگهای گرم و کویری بنا بر نوع دکوراسیون خانه تان استفاده کنید . در واقع همیشه انتخاب فام رنگی ، سلیقه ای است و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد و این به خاطر تنوع فکری انسانهاست .

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *