نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

نقاش ساختمان درجه یک توهمی واقعی

نقاشی ساختمان درجه یک
نقاشی ساختمان درجه یک

نقاش ساختمان درجه یک اصطلاحی است عامیانه که در لفظ مردم ، در بکارگیری نقاش ساختمان ، بسیار استفاده می شود.ببین اقا من کار درجه یک می خوام ؟ نقاشی ساختمان درجه یک چه قیمتی است ؟ سوالات نظیر این سوال اگر در ذهن دارید ادامه این نوشتار را مطالعه کنید.

نقاشی ساختمان هوپا ، مشاور و مجری نقاشی ساختمان در تهران می باشد. در این مقاله به شغل نقاش ساختمان و این چگونه می شود در تهران یک نقاش ساختمان خوب و حرفه ای شد می پردازیم.

قیمت نقاشی ساختمان

نقاش ساختمان درجه یک را بیشتر بشناسیم.

نقاشی ساختمان در طی سی سال اخیر ، در دنیا با پیشرفت تکنولوژی رنگسازی و ابزارآلات نقاشی ساختمان ، رشد چشمگیری داشته است . امروزه بعنوان شغلی که دارای درامدزایی مناسبی می باشد مورد استقبال بسیاری از بانوان و اقایان قرار گرفته است . حال چطوری می شود یک نقاش ساختمان درجه یک شد ؟

اگر کارت مهارت فنی حرفه ای نقاشان ساختمان را بررسی کنید می بینید که با توجه به مهارت و نوع امتحانی که از انها گرفته می شود درجه بندی می شوند . البته اکثر نقاشان ترجیح می دهند همان در اندازه های نقاش ساختمان درجه سوم بمانند. بعلت اینکه شامل کمک های بیمه ای بیشتری از دولت شامل حالشان شود. اما درباره نقاش درجه سه چیزی می دانید؟

توضیحی درباره نقاش درجه سوم

نقاش درجه سوم نقاشی است که بیشتر بعنوان کارگر و مزدبگیر مشغول به فعالیت است و گلیم کاری خود را از اب بیرون می کشد. البته درجه بندی نقاشان به شکل امروزی کاملا غلط و بیهوده است زیرا نقاشان درجه سومی دیده می شوند که در واقع از درجه یک یکتر هستند. (با توجه به چیزی که در کارت مهارتشان خورده) البته بر عکسش هم صادق است. در واقع اگر کسی به مدت یکسال در حرفه ی نقاشی ساختمان مشغول به کار باشد به نوعی نقاش درجه سوم محسوب می شود.

  انواع رنگ‌های ساختمانی

اگر تمایل به نقاش شدن دارید این مقاله را مطالعه کنید.
چطور یک نقاش ساختمان شوم؟

نقاش ساختمان درجه دو و یک

نقاش ساختمانی که چند سال تجربه کاری داشته باشد و دایما مشغول کار باشد و کمتر بیکاری داشته باشد نقاش درجه دو تلقی می شود . و وقتی این تجربه زیاد و زیادتر می شود مهارت نقاش به سطح حرفه ای می رسد . یعنی پیش بسوی درجه یک شدن.

نقاش ساختمان درجه یک در دو سطح بررسی می شود. یکی اخلاق حرفه ای در کار که شامل اخلاق و خلق و خوی شخصی و میزان اجتماعی بودن است و دیگری منوط می شود به نوع مهارت و کاری که ارایه می دهد.

نقاشان حرفه ای ساختمان در تهران کم نیستند . کسانی که تجربه بالای بیست ساله در این کار دارند و حتی دیده شده که دارای تحصیلات دانشگاهی هم هستند و دارای شخصیت اجتماعی قوی هستند و البته در کیفیت کارشان بی نظیر عمل می کنند. البته که وقتی شما این مطلب را می خوانید شاید تجربه برخورد با چنین نیروی کاری را داشته باشید .

یکی از مهمترین فاکتورهای کاری شناخت نقاش ساختمان در زمینه مهارت او در رنگسازی می باشد. یعنی شما هر رنگی را به او نشان بدهید بتواند چیزی شبیه به آن را به شما با کمترین اختلاف ممکن تحویل دهد.

نقاشی ساختمان

نکاتی قابل تامل

کار درجه یک ، هزینه ای شاید دوبرابر نرخ های معمول دارد . بیشترین تاثیر قیمتی که کار درجه یک دارد در هزینه خدماتی است که یک نقاش حرفه ای انجام می دهد. بعضی ها گمان می کنند که رنگ خوب فقط موثر است در صورتی که امروز اکثر رنگها دارای مهر استاندارد هستند ولی انچه که یک کار را کار عالی می کند زیرکار مناسب و اصولی است که نیازمند هزینه است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *