نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

رنگ آمیزی دیوار نم دار

رنگ آمیزی دیوار نم دار
رنگ آمیزی دیوار نم دار

رنگ آمیزی دیوار نم یا دیواری که رطوبت به خودش گرفته ، دارای مراحلی است که اگر رعایت نشود باز مشکل ترک ترک خوردن رنگ را شاهد خواهید بود . پس اگر چنین مشکلی را در منزل یا محل کارتان دارید و دسترسی به نقاش ساختمان ندارید می توانید این نوشته را بدقت بخوانید تا راهنمایی های کاملی به شما شود .

رنگ آمیزی دیوار سیمانی

طریقه رنگ آمیزی دیوار نم دار

فرقی نمی کند دیوار گچ باشد یا رنگ روغنی باشد یا رنگ پلاستیک ، در شرایطی که دیوار ها رطوبت داشته باشند نباید به رنگ آمیزی دیوار دست زد . که اگر انجام شود در آینده پوست پوست شدن ، زردی و ترک و …. را شاهد خواهید بود . خب چه کنیم ؟

مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که مشکل رطوبت دیوار را حل کنید. اگر تازه گچ کرده باشند باید بگذارید که کاملا خشک شود. اگر نه دیوار رنگ شده زیر زمین یا حمام چنین مشکلی دارد باید در ایتدا ، سطح آلودگی روی دیوارها را با یک کارتک و یا تیغ نقاشی ساختمان ، تمیز کنید (پشت تیغ کشیدن در اصطلاح نقاشی ساختمان ) و اجازه دهید که کاملا دیوار خشک شود .

در حین خشک شدن دیوار ، مشکل نم را باید پیدا کنید . اگر نشتی لوله دارید باید به یک لوله کشی یا لوله بازکنی تماس بگیرید اگر هم مشکل درزهای کاشی حمام است باید دوغاب دهید و کف حمام را حسابی دوغاب دهید . اگر هم بلد نیستید باید از کارگران ساختمانی و کاشی کار ها کمک بگیرید .

  هزینه رنگ آمیزی آپارتمان 170 متری

پس از آنکه دیوارها خشک شد اقدام به رنگ آمیزی کنید.

طبیعی است که دیوارها ، نیاز به بتونه کاری یا گچ کاری دارند که باید زیر کار لازم را انجام دهید و سپس بقیه مراحل رنگ امیزی را انجام دهید . اگر هم حس و حال انجام چنین کاری را ندارید می توانید با گروه نقاشی هوپا تماس بگیرید تا برای شما نقاش حرفه ای ساختمان ، فرستاده شود .

برخی سوالات شما

آیا می توانم دیوار نم دار و رطوبت گرفته را کاغذ دیواری کنم ؟

این کار بهداشتی نیست. زیرا که رطوبت و چسب کاغذ دیواری باعث ایجاد انواع میکروبها خواهد شد و کاغذ دیواری هم طبله خواهد کرد .

آیا می توان بر روی دیوار نمدار از پوشش های الیافی استفاده کرد ؟

برای پوشش ها های الیافی هم مانند کاغذ دیواری ، مشکل میکروب ها وجود دارند . بهترین گزینه برای پاکسازی ، رنگ آمیزی دیوارهاست .

چکار کنم که دیوار دیگر رطوبت ندهد ؟

این مشکل معمولا در دیوارها پشت حمام مشاهده می شود . استفاده از عایق های رطوبتی در هنگام کاشی کاری می تواند خیلی مفید باشد.

You may also like...

1 Response

  1. blank تکنو پخش گفت:

    کاغذ دیواری هم ممکنه مثل رنگ بعد از مدتی ظاهرش رو از دست بده. چسب کاغذ دیواری خیلی مهمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *