نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

چگونه از شر بوی رنگ ساختمان خلاص شویم

بوی رنگ روغن ، برای خیلی ها حس تازگی می دهد به شرط آنکه ریه ها سلام و بدون مشکل باشند. اما این بو برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند و حتی برای نوزادن ازاردهنده است . در این قسمت به توضیحات حل این مشکل خواهیم پرداخت.

نقاشی ساختمان با غلطک

مشکل بوی رنگ روغن در خانه

لیست مشکلاتی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت

  • بوی رنگ چند روز میماند
  • بوی رنگ در دوران بارداری
  • بوی رنگ مو برای نوزاد
  • بوی رنگ مو زن باردار
  • بوی رنگ پلاستیک در بارداری

بوی رنگ برای نوزاد و مادر

بوی رنگ در بارداری برای نوزاد و مادر ش خطرناک محسوب می شود بخصوص اگر این رنگ روغنی باشد که حامل تینرهای روغنی نیز هست.

البته رنگهای امروزی فاقد سرب هستند ولی بخاطر استفاده از تینر ها که اغلب بی کیفیت هستند این بو می تواند ازاردهنده باشد.

نقاشی ساختمان با غلطک را هم مطالعه کنید.

بوی رنگ در نقاشی ساختمان

بوی بد رنگ آمیزی در خانه بخصوصی برای کسانی که حساسیت و آلرژی دارند یکی از دغدعه های انهاست بطوریکه شاید از رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان پیشمان شوند.

اما ایا راهکاری برای برطرف کردن یا کم کردن این بوی رنگ هست ؟

ما در این مقاله به این مشکل و راههای کم کردن بوی رنگ در خانه اشاره می کنیم:     سرکار خانم آوا از اهواز درباره مشکل بوی رنگ سوال پرسیدن به این مضمون :   ava_ahvaz سلام،،برای رفع بوی رنگ در ساختمان چه راهی رو پیشنهاد میدین،،   ،خیلی بوی رنگ اذیت میکنه،   ،بیست وهفتم اسفند کار تموم شده،   ،الان پانزدهمه فروردینه هنوز بوی رنگ هستش  

  نقاشی ساختمان با غلطک

پاسخ :

  مشکل بوی رنگ در خانه ، بخصوص  برای کسانی که مشکلات تنفسی مثل آسم دارند یا تیرویید عمل کردند  و همچنین برای نوازدان که از لحاظ بویایی هنوز   آنقدر رشد نکرده اند که  دچار آسیب این حس نشوند خیلی مهم و حیاتی است ،   طوری که مشتریانی داشته ایم که سالها دست به رنگ امیزی و نقاشی خانه هایشان نزدند تا دچار عوارض این بوی بد رنگ نشوند.   این مشکل فقط مختص ایران نیست و در همه جای دنیا ، چنین مشکلاتی وجود داشتند   البته در کشورهای اروپایی و غربی این مشکلات الان دیگر کمتر شده ، حالا چرا ؟   زیرا که آنها بخوبی توانستند رنگ های پایه آب را جایگزین رنگهای روغنی که بر حلالشان مواد نفتی بد بوست کنند.   البته در کشور ما هم 15 سالی است که رنگهای اکریلیک وارد  حرفه نقاشی ساختمان شده اند اما   بنا به دلایل مختلف …. این جایگزینی هنوز بطور کامل اتفاق نیفتاده است.   حقیقت امر این است که بعضی از خانمهای ایرانی ، شدیدا به شستشوی دیوارهای خانه هایشان اهمیت می دهند و   بخاطر اینکه  ده سال یکبار خانه را رنگ امیزی می کنند ، ترجیح می دهند از رنگهای روغنی اسفاده کنند که   هم به نسبت رنگهای اکریلیک با کیفیت ارزانتر و مقرون به صرفه تر است و هم قدر شستشوی بیشتر دارند.   در کل توصیه ما استفاده از رنگ های کم بو اکریلیک برای نقاشی ساختمان است .   اما اگر شما هم رنگ امیزی رنگ روغن را ترجیح دادید و مشکل اوا خانم را داشتید ،  

  حل مشکل پوست پوست شدن رنگ سقف

روش هایی برای خلاص شدن از بوی رنگ ساختمانی

1) از زغال سنگ خرد شده استفاده کنید

می توانید کاسه های پر از ذغال خرد شده را در نزدیکی زغال مناطقی که نقاشی انجام شده نگه دارید. این به عنوان جاذب بو استفاده می شود که بوی رنگ را کاهش می دهد.

2) مخلوط آب ، لیمو و نمک

می توانید یک سطل پر از آب بگیرید که می توانید در آن لیمو و نمک اضافه کنید. این محلول حلالهای موجود در هوا را جذب کرده و لیمو رایحه تازه را تأمین می کند.

3) نقش خوشبو كننده اتاق

با استفاده از خوشبو کننده اتاق می توانید بوی ناراحت کننده موجود در خانه را کم کنید. از کاسه های سرکه سفید ، ظرف کم عمق قهوه یا پوست مرکبات استفاده کنید که به شما امکان غلبه بر بوی رنگ را می دهد.

4) شمع روشن کنید

روشن کردن شمع را راهی قدرتمند برای از بین بردن دودهای حلال می دانید. در حلال رنگ ، اجزای قابل اشتعال وجود دارند که می توانند توسط شعله شمع بسوزند.

5) عصاره وانیل یا نعناع فلفلی

روی گلوله های پنبه ای می توانید قطرات عصاره وانیل یا نعناع را بمالید و آن را در گوشه گوشه اتاق نگه دارید که بوی بخار رنگ را بگیرد. در آب همچنین می توانید روغن یا عصاره همان را برای کاهش بو اضافه کنید.

6) راه حل مادربزرگها

  برای رفع شدن بوی بد رنگ امیزی ، می توانید در یک سطلی نصف آن آب ریخته اید ، تعدادی پیاز را بریده بریده در داخل سط اب بیندازید و سطل را در کنج اتاق یا سالن رنگ امیزی شده قرار دهید تا مشکل حل شود. اگر در فصل تابستان هم هستید می توانید مقداری گلاب در کولر آبی ریخته تا موقتا نفس راحتی بکشید.   نقاشی ساختمان متین ، پیشرو در ارایه خدمات رنگ امیزی ساختمان در تهران .

  نقاشی ساختمان منطقه 2 تهران

برای خانمهایی بارداری که قبل از بدنیا امدن فرزندشان می خواهند اتاق تمیز و مرتبی داشته باشند توصیه می کنیم که در دوران بارداری یک هفته خود را از محیط رنگ و رنگ آمیزی بدور نگه دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *