نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان
انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان همیشه برای اعضای یک خانواده چالش انگیز است .بخصوص این انتخاب اگر استفاده عمومی داشته باشد از رنگ دیوارهای پذیرایی گرفته تا رنگ دربها و حمام و ..

نقاشی مدرن ساختمان

ضرورت انتخاب صحیح رنگ در نقاشی ساختمان

بحث انتخاب رنگ درنقاشی ساختمان یکی از مهمترین فرایندهاست . زیرا که اگر شما بهترین زیرسازی ها را داشته باشید اما در رنگ نهایی این هارمونی و زیبایی شکل نگیرد کل کار زیر سوال خواهد رفت . به قوال معروف همه تلاش برای نقاشی ساختمان رسیدن به ظاهری زیبا و دلفریب است !

انتخاب رنگ در ادارات دولتی و خصوصی

 انتخاب رنگ درنقاشی ساختمان ادارات معمولا طبق نظر ریس اداره انجام می شود .البته معمولا روسا در این باره نظر کارمندان خود را می پرسند . البته این انتخاب رنگ در شرکتهای خصوصی مقوله ای است که تخصصی تر و فنی تر به آن نگاه می شود و با توجه به نوع کاربری یک اتاق و حتی نظر کارمندی که در آن اتاق مشغول به کار است بسیار در اولویت قرار می گیرد دقیقا بر عکس ادارات دولتی که معمولا از زنگهای خنثی و بی روح استفاده می شود دقیقا عین یک بیمارستان دولتی !

انتخاب رنگ در منزل و آپارتمان

اما انتخاب رنگ در فضای خانه ها معمولا کشمشکی است بین آقا و خانم که معمولا اتتخاب نهایی با خانم خانه همراه خواهد بود( حز این چاره دیگر نیست برادر منsmile) حال اگر خانم خوش سلیقه باشند بالطبع نتیجه نهایی زیبا خواهد شد که اغلب هم همینگونه است . اما رنگشناسی خود علمی است که باید در وجود یک نقاش نهادینه شده باشد تا در بکارگیری رنگها بهترین آن را به نمایش بگذارد .

  بهترین نقاش ساختمان تهران

چه رنگی مناسب آپارتمان من است ؟

این سوالی است که زمانی که به فکر آوردن نقاش ساختمان به خانه تان را دارید از خودتان می پرسید . جوابش هم خودتان حتما می دانید و یا خواهید دانست . اما در انتخاب رنگ باید به فضایی که دارید و مقدارش توجه کنید . برای فضاهای کوچک آپارتمانهای امروزی بالطبع رنگهای روش انتخاب مناسبتری هستند. اگر از رنگهای روغنی استفاده می کنید یادتان باشد که این نوع رنگها پس از مدتی زرد رنگ و کرم خواهند شد. پس این واکنش شیمیایی و تغییر رنگ را لحاظ کنید . هر چند اصولی آن است که تغییر رنگ به شما می گوید که ساختمان نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد . اگر هم در انتخاب رنگ روشن سرگردانید آنرا به نقاشتان بسپارید البته اگر به کارش ایمان دارید!!

وقتی رنگی به نقاش پیشنهاد می شود این قدرت چشمان و توان آمیزش رنگها توسط نقاش است که می تواند از طیفهای مختلف یک رنگ ، بهترین آنرا در معرض دید قرار دهد با کمی تجربه و مهارت این امر می تواند بهترین ها را به ارمغان بیاورد.

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *