نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

نقاشی ساختمان متری چند

نقاشی ساختمان متری چند
نقاشی ساختمان متری چند

نقاشی ساختمان متری چند ؟ این اولین و بدیهی ترین سوالی است که در هنگام نیاز به نقاش ساختمان و رنگ آمیزی خانه تان در ذهن شما نقش می بندد و طبیعی است که برای گرفتن قیمت با نقاشان مختلفی تماس بگیرید تا مزنده قیمت دستتان بیاید . در این مقاله بطور کامل به این موضوع می پردازم و مشکلاتی که در این زمینه ممکن است با آن برخورد کنید را گوشزد خواهم کرد .

نقاشی ساختمان منطقه 10 تهران

گرفتاری ها نقاشی ساختمان متری چند !!!

برای آنکه این موضوع تفهیم شود یک تجربه ی کاری را برایتان بازگو می کنم . یکی از مشتریان قدیمی برای بازدید ، خانه یکی از اقوام را معرفی کردند و برای بازدید به محل ذکر شده رفتم و مشاهده کردم که کار نصفه و نیمه و بوصرت ناشیانه ای انجام شده است . معمولا کار نیمه کاره را برای احترام به حقوق نقاش ساختمان قبلی ، انجام نمی دهیم زیرا که اعتقاد داریم باید کسی که کار را شروع کرده خودش کار را بنوعی تمام کند . جویای علت شدم که گفتن

نقاشی را از طریق روزنامه ، پیدا کردم و ایشان در جواب نقاشی ساختمان متری چند ؟ ارزانترین قیمت را به ما دادند و ما هم از ایشان دعوت به کار کردیم . بعد از شروع کار مرحله زیرکاری مقداری پول پرداخت شد و سپس نقاش تقاضای وجه بیشتری کرد وقتی متذکر شدم که کار هنوز تمام نشده در جواب گفتند که برای هر دست رنگ آمیزی قیمت داده اند . یعنی یک دست رنگ آمیزی آستری متر فلان قدر!

بله شاید اینگونه مشکلات هر چند بندرت برای هر کسی اتفاق بیفتد . بنده خدا ، برای کار ارزانتر در واقع متحمل گرانترین هزینه خود را کرده است برای همین توصیه می کنیم که اولا برای گرفتن قیمت از اتحادیه نقاشان ساختمان شهر خودتان کمک بگیرید و دوم اینکه خود را متر و متر کردن رها کنید و قیمت نهایی کار را جویا شوید اینگونه اسیر و گرفتار نقاش نماها نمی شوید . البته باید متذکر شوم که نقاشان ساختمان قشری زحمتکش هستند و کسی که چنین حرکتی انجام می دهد حساب کتایش از نقاشان شریف ساختمان جدا است .

  بیمه تامین اجتماعی نقاش ساختمان

نوعی دیگر از گرفتاری های نقاشی ساختمان متری چند ؟

نوع خاص و دیگری که با آن در تجربه های کاری ام مواجه شده ام وجود کارمندان دو شغله بود که برایم جالب بود . امروزه خیلی از مردم در شغلهای دوم و سوم برای امرار معاش مشغول هستند ولی اینکه کارمندی شغل نقاشی را بعنوان شغل دوم انتخاب کند هزینه هایی را برای مردم خواهد داشت و آن هزینه زمانی است .

یک ساختمان 50 60 متری معمولا 7 تا ده روز آنهم به شرط رنگ روغنی بیشتر زمان نمی برد حالا اگر ساختمان شما دست یک نقاش کارمند بیفتد ممکن است زمان آن مدت دار و کیفیت آن نیز کم شود .

در هر صورت توصیه می کنیم که حدالمقدور از نقاشان ساختمانی کمک بگیرید که در کار خود حرفه ای باشند و یا هم کاملا به آنها شناخت داشته باشید و ذهنیت خود را در گرو نقاشی ساختمان متری چند نگذارید .

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *