نقاشی ساختمان متین | HOPA
نقاشی ساختمان در تهران – رنگ آمیزی خانه و آپارتمان + نقاشان حرفه ای با قیمت مناسب 88429676 - 09122430313

قیمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان

قیمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان چقدر است ؟ اگر دنبال رنگ آمیزی خانه تان باشید آن هم با رنگهای اکریلیک این سوال برایتان متصور می شود برای همین از نقاشان مختلف جویای قیمت هستید و شاید سراغ ارزانترین قیمت نقاش ساحتمان باشید اما توصیه می کنم این نوشته را مطالعه کنید تا آگاهانه تصمیم بگیرید .

رنگ آمیزی دیوار حیاط و باغ

قیمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان
قیمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان

قیمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان در سال 99

نوع رنگحداقل قیمت رنگ اکریلیک به تومانحداکثر قیمت رنگ اکریلیک به تومانتوضیحات
رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمانهر متر مربع22000 هر متر مربع30000بستگی به نوع زیرسازی و جنس رنگ قیمتها متفاوت می باشد .

یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت نوع زیر کار ساحتمان می باشد . بالطبع هزینه رنگ آمیزی روی گچ با یک دیوار رنگ شده و تمیز متفاوت خواهد بود .

فاکتور مهم دیگری که در تعیین قیمت رنگهای اکریلیک ، اثر گذار است فام رنگ است . یعنی تیرگی و روشنی رنگها . شما وقتی برای یک دیوار رنگ نارنجی اصیل اتخاب می کنید قیمت رنگ آن چند برابر رنگ سفید است .

نحوه محاسبه قبمت رنگ اکریلیک برای نقاشی ساختمان

خب اگر آپارتمان شما 50 متری باشد آنرا سه برابر کنید و در قیمت هر متر مربع ضرب کنید . مثلا اگر قیمت هر متربع 25 هار تومان باشد 50*3*25000 = 3750000 تومان

البته شاید با این قیمت هیچ نقاشی برای رنگ آمیزی واحد شما مشرف نشود و معمولا به شما قیمتی حدود 4و نیم تا 5 میلیون می گویند زیرا که معمولا برای متراژ های کمتر ، قیمتها بصورت چکی است تا برای نقاش صرف کند .

  انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

ساده ترین و اصولی ترین روش برآورد قیمت رنگ اکریلیک

خیلی پیش آمده که برای نحوه متراژ با من تماس می گیرند و می شنوم که هزینه ای که برآورد کرده اند با هزینه نهایی نقاش متفاوت می باشد . یکی از علتها می تواند وجود شوفاژ ها و قرنیز و درب ورودی آپارتمان باشد که جز متراژی که در بالا ذکر شد نیستند . یا هم وجود گچ بری هایی یا سقفهای کاذب زیاد در سقف که بنوعی هزینه سختی کار به آنها می خورند . برای آنکه خودتان را آسوده کنید بهتر است که با نقاشان ساختمان بصورت چکی کار کنید . یعنی تمام قسمتهایی که می خواهید رنگ بزنید را نشانش دهید و قیمت کلی بگیرید.

البته توصیه ما این است که از نقاشان حرفه ای ، کمک بگیرید و هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید و شک نکنید هر ارزانی هم بی دلیل نیست! شاد باشید و تدرست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *